fredag den 14. januar 2011

........Give away afgørelse.........

Så blev det tid til at finde en vinder på min og Marias fælles give away.

Og vinderen blev:

 Alice Schmidt

Tillykke Alice :-)

Du må meget gerne sende en mail til maria_grube@hotmail.com og skrive her på bloggen hvilke ønsker du har til farver og ørekroge/creoler.

Tak til alle jer andre for deltagelse
Og rigtig god weekend.
.................................................................................................................



5 kommentarer:

Alice Schmidt sagde ...

Nøj, hvor vildt. Det er første gang jeg har vundet en giveaway. Sender straks en mail :-)

Alice Schmidt sagde ...

nå ja, skal jo også lige svare :-) det skal være ørebøjler og gerne de pinke/røde.

Louise - Blohms Denmark sagde ...

Hej Alice

Tillykke med det :-) Det er altid dejligt at vinde, ik? :-)
Du får et par i pink. Er du mest til sølv eller guld? Denne model laves kun med ørekroge, som på billederne, så håber det er det du mener? Hvis du skriver din adresse til Maria, så får jeg den af hende :-) Hav en dejlig weekend.

KH Louise

Alice Schmidt sagde ...

Jeg er til sølv og jo det er ørekroge jeg mener.
JA, det er vildt at vinde. plejer aldrig at vinde. Tror min mand er træt af at jeg går rundt og siger "Jeg har vundet en giveaway"
Du må også have en god weekend.
H. Alice

Alice Schmidt sagde ...

Så har jeg modtaget begge sæt øreringe. Jeg siger mange tak, de er bare så fine og dem bliver jeg rigtig glad for :-)